zondag 14 september 2008

Gratis vat op het einde van dit seizoen???


Je blijft al eens plakken na een match en je drinkt al eens een pintje en je wordt al eens overmoedig. Weet Wouter eigenlijk nog wat hij vrijdag beloofde??? Om zeker te zijn dat hij het niet zou vergeten plaatsen we het hier op onze blog.


Wouter (stevig B2 en bijna B1) beloofde bij winst tegen een A2 een vat te geven! Aangezien je in 2de nationale regelmatig zulke kerels tegenkomt zal hij dus meerdere keren zijn kans hebben.

We supporteren dus nu al massaal voor Wouter komend seizoen!!!
(En wat als hij er in slaagt om 2 keer tegen een A2 te winnen?)
Aanvulling: Ook Bart (stevig C1) liet weten dat hij een vat gaf bij een overwinning tegen een B1.
Ter verduidelijking: SCR is geen studentenclub maar wel degelijk een SPORTclub...

6 opmerkingen:

elien & dimi zei

Jean,
De max van een foto!!!
En wat dat vat betreft duim ik alleszins mee voor Wouter

ik heb wel horen vallen da er nog zo'n beloftes gedaan zijn, Bart?

Bart zei

Zalig gedaan Jean :-)
Dat klopt Dimi, als ik dit seizoen win tegen een B1 geef ik ook een vat! Beloofd!

Yves zei

Ik krijg al dorst!!!
PS guys: al eens naar de Wit-Wit-blog-advertentie van 7 september gaan zien???
Tof van die gasten, niet?!

beele zei

euh.... mag da ook ne cola zijn????`
;-)

Bart zei

Nee Beele, enkel pintjes of pisang orange ;-)

beele zei

@ bart, echt nie???? En als ik heel braaf train ;-)