dinsdag 25 maart 2008

29 maart 2008: Squashclub Ronse - ZVC PoRtas


Vergeet België - Nederland, Club Brugge - Anderlecht en zelf KSK Ronse - SV Oudenaarde, want op zaterdag 29 maart staat er om 17u in 't Rosco een echte voetbaltopper op het programma.
Enkele maanden geleden werden we immers uitgedaagd door ZVC Portas ( de ploeg waarvan onze PR Yves, al jaren de kleuren verdedigt ) voor een wedstrijd zaalvoetbal.
Trots als we zijn, konden we deze uitdaging natuurlijk niet weerstaan en zijn dan ook als bezetene beginnen trainen om geen al te mal figuur te slaan in de Ronsische sporttempel.
Voor deze topper rekenen we natuurlijk op onze trouwe supporters om ons naar de overwinning te schreeuwen. Toeters, bellen, ..... zijn van harte welkom !!!!!!!!

15 opmerkingen:

Yves zei

Hé Seb: ik had wel wat meer respect verwacht: POTAS klinkt als een scheldnaam! En pas op : als IK kwaad wordt dan zeg ik "RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR" !!
Zet die daar maar gauw weer tussen!!
Grtz Y

Jean zei

"en zijn dan ook als bezetene beginnen trainen"
Hoe trainen? Waar trainen? Wanneer trainen? Wie trainen?

Bart zei

Oei Jean, dan heb jij vast al die trainingen gemist?!?

Noémie zei

Mauves armées olé olé. Euh... oeps!
Allé gastjes... kzal er wss bij zijn met mijn toeter lol :-)

Bart zei

@ Noémie: kom maar af, maar deze keer niet om met ons muilke te lachen, zoals bij de zomercompetitie hé ;-)

_°[Sam]°_ zei

Kzal er zeker zijn om te supporteren voor squashclub en om met mijn allerliefste poepa te lachen.. =D

Greetzz
Samm

Yves zei

Merci Séba!!
;-)

Jean zei

Neenee, 't is Jean!

Noémie zei

@ Bart: Dat zal heel moeilijk worden voor mij...lol maar er is ook Seba met wie ik kan lachen hé haha!
@ Seba: nietwaar Seba?! :-)

Noémie zei

Yves staat al zeker te trillen op zijn benen! haha

Bart zei

't Zal wel dat ze al aan't trillen zijn... Wacht tot we ons geheime opstelling prijsgeven! Ze zullen niet weten wat er hen overkomt ;-)

Yves zei

Héla, héla; wat is dat daar allemaal???
@ Jean: ik zei "Merci, Séba" omdat hij toch de "R" wou tussenvoegen...
@ Noémie: "trillen, trillen"???? Heb ik nog nooit van-ze-leven gedaan..... op een voetbalveld!! ;-)

Wacht maar af: we hadden gisteren bestuursvergadering met Portas en de tactische lijnen zijn uitgezet!!
Meet you at the court!!

Séba zei

lachen, lachen,....
Wacht maar af, 'k ga daar eens vriend en vijand verrassen :-)

Jean zei

@ Yves: Neenee, 't is Jean die de R toegevoegd heeft... dit ter info ;)

Yves zei

Ah zo, dan moet het zijn: "Merci Jean!!"
Grtz en tot sebiet: om 17u begint de 'clash'!!