dinsdag 1 april 2008

Fusie Squashclub Ronse - Recrean Oudenaarde in de maak !

Op een speciale bestuursvergadering van Squashclub Ronse wordt vanavond gestemd over een fusie met Recrean Oudenaarde.
Deze eventuele fusie zou er komen op vraag van Recrean zelf die het groeiende ledenaantal en het gebrek aan courts van SCR al een tijdje in de gaten houdt. Het voorstel is dat de nieuwe Club ' Squashclub Vlaamse Ardennen ' gaat heten. Thuisbasis wordt Recrean, die met het oog op de fusie het aantal courts van 4 naar 8 wil brengen. De enige eis van SCR is dat hun clubkleuren ( groen-wit ) zouden gebruikt worden, wat niet meteen onoverkomenijk lijkt voor Recrean.

Recrean was al een tijdje naar een fusie aan het vissen, en de kans is groot dat het bestuur van SCR hierop toehapt.
( later meer )

5 opmerkingen:

Séba zei

Na de vele vragen van jeugdspelers, even ter verduidelijking; indien de fusie doorgaat zou het idd de bedoeling zijn dat de trainingen in Recrean doorgaan, er wordt dan wel naar een beurtrol voor het vervoer uitgekeken

yoshi zei

vind da nie plezant, gaan we dan nog training krijgen van jullie??

Yves zei

Er zullen op de bestuursvergadering vanavond nog stevige discussies worden gehouden...!!
Grtz

elien & dimi zei

Ik zal vanavond niet op de bestuursvergadering aanwezig zijn, match in de poorters. Ik geef mijn volmacht aan Séba om mijn stem uit te brengen ivm de fusie. Daar ik dit bericht pas op 2 april heb gelezen neem ik dt dan ook au-serieux.

_°[Sam]°_ zei

Wa een achterlijk idee is da nu weer, om samen me recrean te gaan trainen?! En zo elke week efkes naar oudenaarde gaan zeker voor maar een uurke te trainen?
Sorry..